februar 7, 2010
KVIK er sunket for dybt …..
Bunden af god markedsføring ….
Her i weekenden havde KVIK et køkken til 10.000 kr i avisen og det var lige noget for os…
Vi skyndte os ud i butikken lørdag morgen og DER VAR DE ALLEREDE UDSOLGT ….
magen til fup magere skal man lede længe efter !
Vi spurgte så til et køkken der lignede det i annoncen men det var dobbelt så dyrt ….
Rend og hop sagde jeg og skred min vej ….
Fupmagere …
Ja !- det lyder specielt – Det er faktisk imponerende hvis det iflg. markedsføringsloven skulle være lovligt ?
Det samme gælder deres kundeservice..
Jeg ringede for at bede om hjælp til en nyt køkken og havde set nogle pæne i KVIK.. Jeg fik besked på at jeg kunne sende en mail, så ville de se om de havde tid..
Hej Julie!
Det lyder ikke til din episode er så heldig! Vi går normalt meget op i hos Kvik at du kan få tegnet og regnet et køkken med det samme!
I Esbjerg hvor jeg arbejder, har vi altid to mand klar til at tegne! Bliver én så optaget, har vi stadig to mand klar da en anden træder til!
Så hvis du bor i nærheden så kig endeligt forbi 🙂
Mvh
Kasper Kvik Esbjerg
hej
kasper det passer ikke…
Vi har været i kvik i esbjerg og den tegning måtte vi vente på og da vi endelig fik den var den fuld af fejl…
Jeg handlede et andet sted
hilsen larsen
Ja, alle kommentarer er jo ‘gratis’ herinde… Så alt kan jo være løgn eller fakta – så jeg giver ikke meget for indlæggene på dette site. Det virker som om at det er de enkelte køkkenkæder og deres medarbejdere, der under dæknavn sidder og sviner hinanden til.
Det kunne være interessant hvis køkkenkøb.dk kunne sørge for en verificering af indlæggene… Bare en ide”
Hej Anders
Vi har her på Køkkenkøb forskellige redskaber til, at validere de indlæg der kommer i vores forum. Langt de fleste indlæg er fra brugere, som har et oprigtigt ønske om at dele deres erfaringer med andre interesserede læsere.
Men der er desværre nogle indlæg, som ikke er oprigtige og som derfor fjernes igen.
Men vi overvejer altid hvordan tingene kan gøres endnu bedre, så derfor takker vi mange gange for forslaget.
Med venlig Hilsen
Redaktionen på Køkkenkøb.dk
Jeg vil give dig ret i, at mange indlæg her virker ikke så seriøse omkring folks oplevelser.
Lad os bare slå fast: alle kan få kedelige oplevelser i ALLE butikker og brancher.
Der er bare rigtig mange der er ‘gode’ til at brokke sig netop fordi de ikke for den betjening der passer dem. Man kan altså ikke komme ind i alle butikker og få betjening og tegninger på alle tider når det passer en. Det er for dumt at tro det. Bestil dog tid, så er der en sælger klar.
Har da selv oplevet at skulle ‘vente’ på betjening for at købe bil ,og det gjorde jeg da med glæde, så havde jeg da de 300 kilo kr lidt endnu 🙂
Fik efterfølgende perfekt og superbetjening ved JACON biler.
Tag jer dog sammen og vær bare en lille smule mere seriøse i al jeres brok.
Jeg indrømmer gerne at være i branchen,hvor og hvordan er ret ligegyldigt her, blot kan jeg se at ingen kæder kan være perfekte hvis man som kunde forventer samme betjening som de royale……
Ny overskrift: ‘ mange KUNDER er sunket dybt i deres opførsel!’