Warning: Undefined array key "HTTPS" in /var/www/kostumeguiden.dk/kokkenkob.dk/wp-config.php on line 21
Kommentarer til: Valg af vask.
http://sitemap.kokkenkob.dk/renovering-af-kokken/valg-af-vask-2/
En verden af mulighederThu, 28 Jul 2011 09:54:00 +0000
hourly
1 https://wordpress.org/?v=6.9.4
Af: Christina
http://sitemap.kokkenkob.dk/renovering-af-kokken/valg-af-vask-2/#comment-1456
Thu, 28 Jul 2011 09:54:00 +0000https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/valg-af-vask-2/#comment-1456Hej Torben Ja det er en vask med 1½ kumme den er forboret så du både kan have amatur, sæbedispendser og en propop.
Hilsen Christina
]]>
Af: Torben E.
http://sitemap.kokkenkob.dk/renovering-af-kokken/valg-af-vask-2/#comment-1453
Wed, 27 Jul 2011 21:11:00 +0000https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/valg-af-vask-2/#comment-1453Hejsa Christina. Jeg er jo lidt handikappet i form af min blindhed. Men den vask du snakker om, er det en 1½ vask, altså en vask med 2 kummer og er der både plads til armaturet og en dispensor. Mvh. Torben
]]>
Af: Christina
http://sitemap.kokkenkob.dk/renovering-af-kokken/valg-af-vask-2/#comment-1451
Wed, 27 Jul 2011 15:32:00 +0000https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/valg-af-vask-2/#comment-1451Hej Hvis vasken skal passe i et 60 cm korpus, kan du fra Blanco bruge den der hedder Blancometra6 der er forboret sådan at der er plads til en sæbedispendser. Hilsen Christina
]]>
Af: M. Sørensen
http://sitemap.kokkenkob.dk/renovering-af-kokken/valg-af-vask-2/#comment-1445
Wed, 27 Jul 2011 00:30:00 +0000https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/valg-af-vask-2/#comment-1445Hvis du ikke kan finde en sådan model hos enten Franke, Blanco eller Intra, så tror jeg ikke at det er muligt desværre. Mig bekendt er det nemlig kun disse 3 firmaer, der sælger granitvaske på det danske marked.
]]>