Warning: Undefined array key "HTTPS" in /var/www/kostumeguiden.dk/kokkenkob.dk/wp-config.php on line 21
Kommentarer til: Valg af vask. http://sitemap.kokkenkob.dk/renovering-af-kokken/valg-af-vask-2/ En verden af muligheder Thu, 28 Jul 2011 09:54:00 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.9.4 Af: Christina http://sitemap.kokkenkob.dk/renovering-af-kokken/valg-af-vask-2/#comment-1456 Thu, 28 Jul 2011 09:54:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/valg-af-vask-2/#comment-1456 Hej Torben
Ja det er en vask med 1½ kumme den er forboret så du både kan have amatur, sæbedispendser og en propop.

Hilsen Christina

]]>
Af: Torben E. http://sitemap.kokkenkob.dk/renovering-af-kokken/valg-af-vask-2/#comment-1453 Wed, 27 Jul 2011 21:11:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/valg-af-vask-2/#comment-1453 Hejsa Christina. Jeg er jo lidt handikappet i form af min blindhed. Men den vask du snakker om, er det en 1½ vask, altså en vask med 2 kummer og er der både plads til armaturet og en dispensor. Mvh. Torben

]]>
Af: Christina http://sitemap.kokkenkob.dk/renovering-af-kokken/valg-af-vask-2/#comment-1451 Wed, 27 Jul 2011 15:32:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/valg-af-vask-2/#comment-1451 Hej
Hvis vasken skal passe i et 60 cm korpus, kan du fra
Blanco bruge den der hedder Blancometra6 der er forboret
sådan at der er plads til en sæbedispendser.
Hilsen Christina

]]>
Af: M. Sørensen http://sitemap.kokkenkob.dk/renovering-af-kokken/valg-af-vask-2/#comment-1445 Wed, 27 Jul 2011 00:30:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/valg-af-vask-2/#comment-1445 Hvis du ikke kan finde en sådan model hos enten Franke, Blanco eller Intra, så tror jeg ikke at det er muligt desværre. Mig bekendt er det nemlig kun disse 3 firmaer, der sælger granitvaske på det danske marked.

]]>