Det blev Svane, men kun fordi vi ikke kunne lide kviks låger/front.
Ellers var det blevet kvik.
]]>Har du overvejet at få et tilbud fra f.eks. http://www.aubo.dk ? De har også rigtig fine kvalitetskøkkener til gode priser,
Vi har selv fået monteret et køkken derfra, og jeg er rigtig glad for at vi tog det valg.
Svane virker umiddlbart en anelse mere solidt, men ikke rigtig meget.
det er spånplade der er malet mod kviks MDF med folie.
Synes MDF virker bedre, men folien er selvfølgelig ikke samme finish som malet.
Svanes er samlet kviks er ikke
kviks skuffer er 63 dybe mod svanes 53cm
Kviks er derudover 10 cm højere generelt. men som du skriver har det relt ingen betydning og jeg er enig.
Men de 10 cm i dybden betyder noget.
Men nu hører vi lige Svane hvad de siger til den nye Kvik pris 🙂
]]>samme pris er på grund af at Svane er et udstillingskøkken som tilfældigvis passer lige ind i vores mål.
det er over halv pris fra nyt.
Ellers har du ret..er dyrere og nok også bedre.
men i det daglige vil jeg nok blive glad for kviks dybe skuffer og høje skuffer.
men som du selv skriver…svanes fremtræder mere elegant. med malede låger..
jeg synes hængsler og lukke systemer ser mistænkeligt ens ud.. 🙂
jeg overvejer..
]]>Umiddelbart ville jeg til enhver tid mene, at Svane kvalitetsmæssigt ligger over Kvik – men gå nu det hele igennem med en tættekam.
Held og lykke!