Hvad er det der gør malet låger så super gode?
er det den lange leveringstid? at de bliver gule med tiden? At de tager imod ridser? at de er svære at rengøre. At man får 2 års reklamationsret? At hjørner typisk har huller i malingen?
jeg er da enig i at en malet låge er flottere de første 3 dage, men så melder hverdagen sig.
Frans
]]>Det er som at sammenligne en Suzuki med en Audi det du skriver der… De er begge hvide, har 4 hjul og en motor… jojo, men man får også det man betaler for.
]]>Det er svært at sige hvor du får mest for pengene. Da der er meget forskel på hvad de forskellige firmaer slår på de kan. Og hvad der tiltaler dig mest.
Og på samme tid kan det være svært at se forskellene hos firmaerne, da alle firmaerne vil kigge hinanden over skulderen mht. stil/trends osv.
Men som jeg vurderer dit indlæg, så tror jeg dit behov går på, at skulle besøge nogen som JKE-Design, INVITA eller Svane.
Mvh.