Warning: Undefined array key "HTTPS" in /var/www/kostumeguiden.dk/kokkenkob.dk/wp-config.php on line 21
Kommentarer til: Hvor får man mest for pengene ? http://sitemap.kokkenkob.dk/kokkenmaerker/hvor-fr-man-mest-for-pengene/ En verden af muligheder Thu, 21 Aug 2014 16:56:00 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.9.4 Af: Frans http://sitemap.kokkenkob.dk/kokkenmaerker/hvor-fr-man-mest-for-pengene/#comment-2236 Thu, 21 Aug 2014 16:56:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/hvor-fr-man-mest-for-pengene/#comment-2236 Hvorfor er alle så bange for folie låger…

Hvad er det der gør malet låger så super gode?

er det den lange leveringstid? at de bliver gule med tiden? At de tager imod ridser? at de er svære at rengøre. At man får 2 års reklamationsret? At hjørner typisk har huller i malingen?

jeg er da enig i at en malet låge er flottere de første 3 dage, men så melder hverdagen sig.

Frans

]]>
Af: Johan http://sitemap.kokkenkob.dk/kokkenmaerker/hvor-fr-man-mest-for-pengene/#comment-2181 Sat, 19 Apr 2014 21:41:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/hvor-fr-man-mest-for-pengene/#comment-2181 Mest af hvad?

]]>
Af: Bo http://sitemap.kokkenkob.dk/kokkenmaerker/hvor-fr-man-mest-for-pengene/#comment-2176 Mon, 14 Apr 2014 19:12:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/hvor-fr-man-mest-for-pengene/#comment-2176 Nu er det jo et råd der søges og nogen vil altid starte en diskussion omkring materialer, alle har en mening og nogen mener så at KVIK er som en billig bil….tja man for så meget for pengene og dyre biler er som regel bare overpris for noget der ikke er meget bedre 🙂

]]>
Af: Martin http://sitemap.kokkenkob.dk/kokkenmaerker/hvor-fr-man-mest-for-pengene/#comment-2175 Mon, 14 Apr 2014 13:54:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/hvor-fr-man-mest-for-pengene/#comment-2175 Jeg er ikke helt enig her!
Vi er enige om, at det er samme dele inde bag (skuffer, hængsler osv).
Men husk nu på, at KVIK har mange foliefronter mm. hvor andre har malede.

Det er som at sammenligne en Suzuki med en Audi det du skriver der… De er begge hvide, har 4 hjul og en motor… jojo, men man får også det man betaler for.

]]>
Af: Bo http://sitemap.kokkenkob.dk/kokkenmaerker/hvor-fr-man-mest-for-pengene/#comment-2173 Mon, 14 Apr 2014 10:06:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/hvor-fr-man-mest-for-pengene/#comment-2173 KVIK!
Prøv at tjekke deres produkter, få en tegning fra 2-3 forskellige køkkenforhandlere og sammenlign – det er det bedste du kan gøre.
HTH,Invita (som er det samme firma), Svane,JKE har samme underleverandøre på alle de specielle ting som BLUM og Kesseböhmer.
Vi er nogen som opdager er det faktisk er forbavsende stor forskel på priserne på de samme produkter….
Hvorfor betale mere?

]]>
Af: Martin http://sitemap.kokkenkob.dk/kokkenmaerker/hvor-fr-man-mest-for-pengene/#comment-2172 Wed, 09 Apr 2014 09:33:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/hvor-fr-man-mest-for-pengene/#comment-2172 Hej.

Det er svært at sige hvor du får mest for pengene. Da der er meget forskel på hvad de forskellige firmaer slår på de kan. Og hvad der tiltaler dig mest.
Og på samme tid kan det være svært at se forskellene hos firmaerne, da alle firmaerne vil kigge hinanden over skulderen mht. stil/trends osv.
Men som jeg vurderer dit indlæg, så tror jeg dit behov går på, at skulle besøge nogen som JKE-Design, INVITA eller Svane.
Mvh.

]]>
Af: Mads Abrahamsen http://sitemap.kokkenkob.dk/kokkenmaerker/hvor-fr-man-mest-for-pengene/#comment-2171 Tue, 08 Apr 2014 10:18:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/hvor-fr-man-mest-for-pengene/#comment-2171 Hej med jer.
Vi vil gerne komme og konsultere jer og give jer en idé til hvad i kan gøre.
Har du mulighed for at sende lidt billeder fra det i har nu så kan jeg komme med forslag og vil også gerne besøge jer. Vi laver både små og store køkkener. Alt er håndlavet og fremstillet præcis til dit køkken. Lad mig høre fra jer.
Dansk Køkkenhåndværk, 4649 9119, Eller på http://www.dansk-kh.dk

]]>