Warning: Undefined array key "HTTPS" in /var/www/kostumeguiden.dk/kokkenkob.dk/wp-config.php on line 21
Kommentarer til: Plads i køleskab http://sitemap.kokkenkob.dk/erfaringer/plads-i-kleskab/ En verden af muligheder Sun, 01 Jun 2008 22:19:00 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.9.4 Af: Tina http://sitemap.kokkenkob.dk/erfaringer/plads-i-kleskab/#comment-341 Sun, 01 Jun 2008 22:19:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/plads-i-kleskab/#comment-341 Jeg kan godt forstå at du gerne vil have en køkkenlåge på dit køleskab. Vores køkkenmand anbefalede os at investere i et lille ekstra køleskab under bordpladen. Derved var vi sikre på at få køleskabsplads nok. Og det har vist sig at fungere helt perfekt.

]]>
Af: Verner http://sitemap.kokkenkob.dk/erfaringer/plads-i-kleskab/#comment-340 Sun, 01 Jun 2008 21:46:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/plads-i-kleskab/#comment-340 Vi havde stort set samme holdning til tingene da vi skiftede køleskab. Det endte med at vi gik på kompromis med fronten af køleskabet. Efter en nærmere gennemgang af mulighederne, viste det sig nemlig at de integrerede modeller, var væsentlig mindre indvendig end de fritstående. Vi købte derfor et 60 cm bred køleskab med stålfront og fik 80 liter mere køleskabsplads end den tilsvarende integrerede model.

]]>