Warning: Undefined array key "HTTPS" in /var/www/kostumeguiden.dk/kokkenkob.dk/wp-config.php on line 21
Kommentarer til: Plads i køleskab
http://sitemap.kokkenkob.dk/erfaringer/plads-i-kleskab/
En verden af mulighederSun, 01 Jun 2008 22:19:00 +0000
hourly
1 https://wordpress.org/?v=6.9.4
Af: Tina
http://sitemap.kokkenkob.dk/erfaringer/plads-i-kleskab/#comment-341
Sun, 01 Jun 2008 22:19:00 +0000https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/plads-i-kleskab/#comment-341Jeg kan godt forstå at du gerne vil have en køkkenlåge på dit køleskab. Vores køkkenmand anbefalede os at investere i et lille ekstra køleskab under bordpladen. Derved var vi sikre på at få køleskabsplads nok. Og det har vist sig at fungere helt perfekt.
]]>
Af: Verner
http://sitemap.kokkenkob.dk/erfaringer/plads-i-kleskab/#comment-340
Sun, 01 Jun 2008 21:46:00 +0000https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/plads-i-kleskab/#comment-340Vi havde stort set samme holdning til tingene da vi skiftede køleskab. Det endte med at vi gik på kompromis med fronten af køleskabet. Efter en nærmere gennemgang af mulighederne, viste det sig nemlig at de integrerede modeller, var væsentlig mindre indvendig end de fritstående. Vi købte derfor et 60 cm bred køleskab med stålfront og fik 80 liter mere køleskabsplads end den tilsvarende integrerede model.
]]>